Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата "върви" без дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Напълно съм удовлетвотен от двата отговора /Бобо и Добромирски/ Явно с времето електрониката става все по-прицизна и изисква все по-точно замерване! Имам усещането че тая криза както изкара рязко нанотехнологийте от лабораториите скоро ще има сериозен пробив и на ДВГ фронта......немалко пари бяха наляти в доста компаний и гледам американците вече плащат за МултиЕър технологията на Fiat Group.
    Last edited by nesh; d.m.y г., 23:39.
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Дори и модерните големи (камионски) дизели все още карат без дебитомер, ако мога да вметна. За да продължи темата.
      Ами да там екутата си пресмятат сами информацията като им помагат разни много интересни датчици и доста температурни А пък новите камиони са ми любимци само като им видя налягането на турбините и почвам да се усмихвам
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #48
        Мерят налягане и температура след интеркулера. И атмосферното като референтна стойност. Но пък честотния им диапазон е тесен - 550-2300. Италианската школа - двигатели Cursor - с променлива геометрия на турбото и помпа-дюза. На празен ход дори държи налягане поне 50 mbar. В движение съм успявал да видя 2.9 бар (2 бара надув) и около 100-105 хиляди оборота на турбото.
        И това на ненатоварен автомобил.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment

        Working...
        X